Find din billige skiferie her
Ændre børns alder
Du kan også kontakte os på 86 325 325

Vores gæster siger

Hvad siger andre der har været i Maria Alm ?

Manglede et sted at sidde på værelset som var småt i forhold til hvad vi har prøvet tidligere. Ellers perfekt lokation
Super m skishop på hotel. Fin skikælder
Aftensmaden på det jævne
Salatbaren mangler i den grad salater der ikke er syltede..særligt børn er ikke meget for eddike
Hotellet kunne med fordel indrette legerum til børnene i kælder el lign. Ville skærme personale og børnefri gæster fra megen larm 😉 personalet skal det dog siges havde dog på intet tidspunkt problemer med børnene...
Rasmus Arentsen, uge 8 2018, Maria Alm, Gasthof Unterberg

super hotel for pengene og familien er utrolige hjælpsomme - det kunne ønske at børne aften buffeten ikke blev fjernet helt så hurtig eller er alt super her.
John Røschke, uge 7 2018, Maria Alm, Hotel Alpenhof

Dejligt med et hotel, hvor medarbejderne lige gør det ekstra for deres gæster. Dagen/natten før afrejse var morgenmaden klar fra kl. 24.00-04.30, så man kunne tage afsted med fyldte maver. Og der var mulighed for at lave madpakker til turen. Hotel-mutter var hyggelig. På Valentines Day fik alle kvinder en flaske med en rose i og mændene fik en Schnaps.
Vicky Hørbye, uge 7 2018, Maria Alm, Hotel Alpenhof

Super godt/centralt beliggende i hyggelige omgivelser. Både morgenmaden og aftensmaden var meget tilfredsstillende. Dog med meget ringe Wifi/internetforbindelse (umuligt for børnene at streame/kunne dårlig nok tjekke mails m.m.)
Thomas Gringer, uge 6 2018, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Fantastisk beliggenhed og lækker lejlighed
Marlene Boitang, uge 5 2018, Maria Alm, App. Unterberg

Inden vi tog afsted til Maria Alm i år, var vi enige om, at det var sidste gang, vi skulle derned. Næste år skulle være til en ny destination. Efter endnu engang at have oplevet den fantastiske skiskole og det dejlige hotel med perfekt beliggenhed i forhold til liften, er vi ikke længere så sikre. Det er meget muligt, at vi giver børnene (og os selv) endnu et år i Maria Alm, inden vi søger nye udfordringer.
Det var fjerde gang, vi boede på Gasthof Unterberg. Det var som sædvanlig en god oplevelse med venlige mennesker og god mad.
Hvis jeg skal nævne en enkelt ting, der godt kunne være bedre, er det kvaliteten af deres ekstraseng (ikke sovesofaen). Den er meget blød, hvilket selv vores dreng på 4 år bemærkede (det var ham, der skulle sove i den).
Stine Lykkegaard-Madsen, uge 4 2018, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Dejligt hotel.
Perfekt beliggenhed ift. lift.
Super morgenmadsbuffet, salatbuffet & venlige servicemindet tjenere.
Jannie Balsløv, uge 2 2018, Maria Alm, Gasthof Unterberg

SKØN ferie!!!!! Alt fungerede bare så godt. Godt sted at bo, top service
på stedet og ved skiudlevering, lækre pister og dejligt område. Vi nåede på Kønig Tour 3 gange..... Stedet, området og click ski får vores bedste anbefalinger og vi vælger Jer igen og sikkert Martia Alm igen! Flot show (gratis) i Maria Alm på pisterne og hoppene om aftenen! To skønne gutter i skiudlejningen, altid hjælpsomme, hvis støvlen ikke sad som den skulle...."
Kh. Familien Enger og Familien Kjelstrup Kortbek", uge 2 2018, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Perfekt lejlighed
Maden på hotellet var mindre god i forhold til prisen.
Lars Bruun, Uge 52 2017, Maria Alm, Appartement Unterberg

Dejligt hotel, 2. gang vi er der, kunne sagtens komme der igen.
Meget tilfreds med morgenmad, men aftensmaden kunne være en smule bedre.
Salatbar, suppe og dessert helt fint, men de 2 hovedretter man kunne vælge imellem, kunne være lidt bedre.
Men alt i alt et dejligt ophold
Troels Kay, Uge 11 2017, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Hej med jer og tak for en god tur. Det er 4 gang vi var i Maria Alm og vi elsker bare det sted. Jeg har snart 50 skiture på bagen
Og ved at alt afhænger af vejret men også af hvad vej bjergene vender. 4 år i træk i Maria alm med god sne både på pisten og i offpisten det gør stedet til et konge sted 👑⛷🎿🏂☃️❄️🌞
Vi er alle rigtige glade for at bo på Gasthof Unterberg det er kun aftens maden den kunne godt bruge et pift så hvis rejsen bliver lidt dyre og maden får et pift så er det ok ❤️
Torben Eklander, Uge 10 2017, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Super gode lejligheder!
Marlene Boitang, Uge 10 2017, Maria Alm, Appartement Unterberg

Vi boede igen på App. Unterberg, som er superlækre lejligheder med let adgang til både hotel, skileje og gondol. Der er ikke noget at klage over vedr. lejlighederne og deres superlækre stil og indretning. Høj kvalitet. Vi var dog alle enige om (vi var 11 voksne), at maden (hovedretter) godt kunne være af lidt bedre kvalitet. Salatbuffet og supper var som altid superfine; og de serverede retter også. Men da der én gang i løbet af ugen er dessertbuffet og én gang i løbet af ugen er hovedretsbuffer, og der så ikke er nok nogen af gangene, bliver det lidt pinligt for hotellet; vi var der til kl. 18.00, og 3 af os fik ikke dessert - der var ikke mere tilbage. Ligeledes tilfældet ved hovedretsbuffetten, hvor der bla. ikke var flere spareribs efter blot 1/2 time.
Lise Suhr Mogensen, Uge 8 2017, Maria Alm, Appartement Unterberg

Hotellet har en rigtig fin placering i forhold til skibus og byliv, værelser fine og rene. Værtsparret virkede en smule mutte overfor de almindelige gæster i forhold til de gæster som de selv havde (VIP), det øvrige personale høflige og servimindede.
Morgenmad var helt fin, middagsmad en tynd omgang suppe, eftermiddagskaffe var ok når det blev stillet frem (hvilket det åbenbart kun bliver når det ikke er afrejsedag for andre gæster), aftensmad fin nok. Meget billigt med tilkøb af ekstra menu til vores søn, som er dernede som skilærer - 12 euro for mad og drikkevarer, så det kan vist ikke gøres billigere.
Jette Sørensen, Uge 8 2017, Maria Alm, Hotel Salzburgerhof

Fantastisk, altid højt humør og god service.
Sandra Hansen, uge 7 2017, Maria Alm, Hotel Alpenhof

God service fra Clickski hele vejen igennem - også da jeg fandt ud af, at jeg havde fejlbooket og skulle ændre rejseuge. Fint info-materiale, som ikke gav anledning til uafklarede spørgsmål.
Maden var jævn god - og svarede i bund og grund til forventningerne i forhold til prisen. Serveringen var dog kritisabel. Der var sjældent fyldt helt op i buffeten og serveringen var meget træg. Vi brugte 2 timer på aftensmaden hver aften på trods af, at vi allerede om morgenen havde udfyldt, hvad vi ønskede af aftensmad. Flere gange brugte vi næsten en hel time på den første lille skålfuld suppe, inden hovedretten blev serveret. Det gav en del frustration - især, når vi egentlig bare gerne ville tilbage til den gode lejlighed :-)
Thomas Späth, Uge 6 2017, Maria Alm, Appartement Unterberg

Meget tilfredsstillende; pænt og ordenligt, god mad og betjening, tæt på pisten og ikke mindst god skiudlejning på hotellet :-)
Gregor Hein, uge 3 2017, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Det er et dejligt hotel med søde medarbejdere og god mad.
Denne gang oplevede vi dog problemer med temperaturen på vandet i bruseren om eftermiddagen, når mange tog bad. Vandet var skiftevis for koldt og for varmt. Om morgenen var der ingen problemer. Gasthof Unterberg ligger perfekt placeret i forhold til lift og pist - især når man har mindre børn med. Maden er rigtig god, og i år var der en særlig hovedret til børnene, hvilket fungerede rigtig fint.

Vi er meget tilfredse med skiskolen og de dygtige og engagerede danske skilærere. Dog fungerede lege-skiskolen for de 3-4 årige ikke så godt i år, som vi tidligere har oplevet. Vores dreng var meget ked af det den første dag, så anden dag blev min mand hos ham, og han oplevede lettere kaotiske tilstande, hvor den eneste danske lærer havde travlt med alt muligt andet end børnene, og hvor lærernes fokus ikke var på børnene. Der var en del forældre til stede, og det var dem, der måtte hjælpe børnene. Senere på ugen blev det dog bedre, og vores søn endte med at blive rigtig dygtig til at stå på ski.
Stine Lykkegaard-Madsen, uge 4 2017, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Oplys gerne på info seddel isende lige inden afrejse hvornår fx super marked lukker, v kør selv og man ankommer lørdag efter 18 så er alt lukket også i sallfelden.
Oplys også lukketid for skiudlejning, vi var meget pressede da vi ankom kl 17.15 og skulle nå skiudlejning som i havde anbefalet at gøre lørdag. Skriv også gerne åbningstider til skiskole for check in lørdag som i også anbefaler at man gør. Ellers er alt bare kørt på skinner.
Thomas Langvad, uge 3 2017, Maria Alm, Gasthof Unterberg

God service ved bestilling af rejsen.
Kim Wolfing, uge 12 2016, Maria Alm, Hotel Salzburgerhof

Super god beliggenhed og bekvemt med børn.
Sabine Follmann, uge 11 2016, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Vi ankom tre timer før vi havde lovning på vores værelse, men vi kunne få ved ankomst alligevel.
Hotellet lavede dejlig mad.
Skibussser til det store skiområde fungerede fint og der var kun kort ventetid. Der var masser af plads i terrænet, men også et udfordrende skiterræn til en familie som ikke har været på skiferie før.
Men alt i alt en dejlig ferie og god og professionel bookning igennem Clickski.
Debbie Berthelsen, uge 8 2016, Maria Alm, Alpenpark Resort

Det var ikke fordi at udvalget til morgenmaden ikke var stort, men muligheden for at riste noget brød savnede vi lidt.

Vi var meget tilfreds med beliggenheden af Gasthof Unterberg, især med mindre børn bliver det ikke meget at gå til liften, og man slipper for bustransport.
Personalet på hotellet var hjælpsomme og venlige.
Henrik Greve, uge 9 2016, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Gasthof Unterberg ligger perfekt i forhold til liften - selv med små børn er det ikke noget problem at komme afsted om morgenen.
Maden var lækker og personalet er flinke.
De danske skilærere er søde og dygtige. Vores børn blev rigtig gode til at stå på ski og havde det rigtig sjovt i skiskolen. Området er perfekt til børn!
Stine Lykkegaard-madsen, uge 4 2016, Maria Alm, Gasthof Unterberg

Rigtig dejlig sted og helt fantastisk at det kunne gøres så billigt ;)
Jesper Pedersen, uge 3 2016, Maria Alm, Hotel Salzburgerhof

Vi nød turen fuldt ud og syntes der var dejligt med et hotel, hvor pigerne der betjente os under opholdet var så dygtige og opmærksomme på os gæster.
Bente Balle, uge 3 2016, Maria Alm, Hotel Salzburgerhof

Tjenerne havde ikke helt styr på drikkevare til maden - det kunne gøres bedre.
Men maden var super lækker :)
Værelses standard over forventning og rengøring også :)
Camilla Langholm Jensen, uge 4 2016, Maria Alm, Gasthof Unterberg

"Skiområdet passer til familiens samlede behov og presset er ikke stort selv om vi er afsted i uge 7. Sneen har i år været lidt drilsk men det vil være den udfordring man kan møde når området ligger relativt lavt. Vi oplever at ferien er value for money men lad ikke priserne stige for meget så vil de større og højere liggende områder trække folk væk."
Marianne Mose Baltsersen, Uge 7 2014, Maria AlmHotel Alpenhof

_____________________________________________________________________________________________

"Området levede op til familiens forventninger, men jeg kune godt personligt have ønsket mig nogle flere blå bakker. Det meste er rødt. Jeg kunne dog bare have tjekket bedre. Det er selvforskyldt, det passede godt til børnene og deres far.

Fin service hos aga sport. Vi byttede både datterens skistøvler og hjelm plus hun mistede en skistav, det hele uden beregning.

Alt i alt en god tur, forbavsende god sne, forholdene taget i betragtning. Vi vil ikke udelukke at besøge Matia Alm igen. Hvor vi skal bo, kommer an på prisen, da datteren er 13 år næste gang og dermed til fuld pris."
Theresa Mikala Jeppesen, Uge 7 2014, Maria AlmHotel Alpenhof

"Følgende fremgik ikke tydeligt af hjemmesiden: At Natrunområdet ikke hænger sammen med Arbergområdet med andet end skibus (som ikke kører super ofte)."
Signe Harring Østoft, Uge 7 2014, Maria AlmHotel Alpenhof

"Det ville være godt hvis I informerede om at børn under 6 år ikke skal have et skipass. Det skabte lidt kaos da hotellet heller ikke vidste besked.

Skileje ville det have været dejligt at vide at der er en afdeling i Maria Alm men endnu bedre ved Natrun og at det også kan afleveres her.

Jeg overvejer at bruge Intersport fordi de har en pakke hvor man kan få opbevaring med i prisen ved leje af ski til hele familien."
Claus Agger, Uge 8 2014, Maria Alm - Alpenland Sporthotel

"Maria Alm et dejligt og smukt område med gode pister. At det var tøvejr kan vi jo ikke rigtig  styre ;)"
Charlotte Bruun Kjær, Uge 7 2014, Maria Alm -  Hotel Lohningerhof

"Det yder af Maria Alm skiområde (Hochkonig) hvor byen Muhlbach ligger ,var et fantastisk familie område med funpark og letteløjper ned til byen Muhlbach. Så skynd jer og lave Muhlbach til jeres nye destination."